تحقیق پروژه مجتمع ورزشی و تفریحی (فنی و مهندسی)

دسته بندی فنی و مهندسی
فرمت فایل doc
تعداد صفحات 19
حجم فایل 13 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

بسمه تعالی

طرح اجرائی و پیشنهادی

پروژه مجتمع ورزشی و تفریحی

با توجه به فقر فرهنگی موجود در جامعه و افزایش بی رویه گرایش نوجوانان به مواد مخدر و افیونی، و بر اساس آمارهای موجود در خصوص پایین بودن سرانه ورزشی مردم در شهرهای بزرگ كشور از جمله شهر تهران و بدلیل نبودن و یا كم بودن امكانات ورزشی دولتی و غیر دولتی، سرمایه گذاری خصوصی برای افزایش سرانه ورزشی مردم و ایجاد انگیزه و ارتقاء سرانه ورزشی برای بهره برداری بهینه توسط نسل جوان و اقشار مختلف جامعه علی الخصوص دختران و زنان امری شایسته توجه و امری ممكن در برنامه ریزی و مدیریت اصولی و صحیح است.

مجتمع ورزشی پیشنهادی در منطقه مورد نظر (لواسان) به همت سرمایه گذاران خاص، شامل مجموعه سرپوشیده شنا، سالن تیراندازی، سالن های ورزشی برای رشته های بسكتبال، هندبال، والیبال، تنیس روی میز، بدمینتون، مانژ سواركاری، اسكی روی چمن، زمین فوتبال با پیست دومیدانی و امكانات جانبی تفریحی توام با پیست دوچرخه سواری و زمین تنیس و … به منظور تفریحات سالم و در جهت غنی سازی اوقات فراغت جوانان در دل طبیعت طراحی در چندین فاز و مرحله اجرائی تكمیل و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

سازمانهای مختلف در انجام این امر مهم دخالت دارند تربیت بدنی، سازمان ملی جوانان، و … كمك شایانی را به اجرای این طرح مبذول خواهند داشت و از آن جمله سازمان حفاظت از محیط زیست كه ارزش بالائی را در نگهداری سرمایه های كشور بریا افزایش طول عمر شهروندان و استفاده بهینه از طبیعت بكر دارا می باشد. این طرح پیشنهادی ورزشی نه تنها تغییری را در نظام طبیعت به همراه ندارد بلكه با گرایش مردم به بیرون شهر، از تجمع و مركزگرائی در شرایط پرخطر ترافیك شهر تهران می كاهد.

سیستم دفع زباله این مجموعه مطابق با استاندارهای شهرداری و مبانی زیست محیطی بودهخ و مردم و علاقمندان ورزشی نیز از آلوده سازی محیط برحذر خواهند شد. پس آب استخر نیز كه حاوی كلر است در محیط زیست رها نشده و بدرون چاه های عمیق هدایت میشود و آب مصرفی شهری كه پرهزینه است مصرف نگردیده و آب این مجموعه بغیر از مواد شرب، از چاه های عمیق و پس از كسب مجوزهای قانونی تامین خواهد شد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *